To do

Usch, idag sitter jag med huvudvärk. Jag e inte den som brukar ha det men ibland så lyckas jag oxå. Då e lite sådär halvjobbigt när lillan springer runt som en galning å leker högljutt å bankar med saker i bordet å sånt. Ska nog gå å kika efter en treo eller nått.

Har en del grejer som behöver göras här hemma så jag kan ju inte påstå att det inte fins att göra. Nädå, Jag har en del tvätt kvar som ska tvättas, spottar som behöver sättas upp under köksskåpen, uttaget till köksfläkten ska sättas upp, lägga silikon på köksbänken, ja listan kan göras lång. Så vi får väl se vad som har blivit gjort när dagen är slut.

Imon är det måndag å man har en ny vecka framför sej, segt. Jag jobbar mån-fre denna veckan så det blit gött med ytterligare en hel-helg ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0