Min söta dotter

Sitter här i soffan å kollar på min underbara söta lilla gullonge som dansar så fint till barnlåtarna som spelas på datorn. Hon älskar att dansa å sjunga. Favoriterna är ju "I kissed a girl", "pokerface" & "so what". Hon e så jäkla gullig när hon sätter igång.

Klockan sju väckte hon mej i morse, jättekul när man e ledig. Som tur va så somnade jag strax efter henne igår vilket va rätt tidigt för min del, så det blev ju ett par timmar i alla fall. Hon har sån jobbig hosta oxå så jag har ju vart vaken till å från hela natten. Låter som att hon ska kräkas, inte alls roligt. Min stackars lilla snutt. På dagen hostar hon knappt nånting. Skumt.

Nu ska vi nog åka iväg en liten sväng om en stund, orkar inte med att sitta inne hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0