Känns konstigt

Är rätt seg efter att ha jobbat hela helgen, är inte van vid det ju..Trodde inte det skulle kännas konstigt alls, men det känns som att det är fredag idag av någon anledning. Kul då att man ska jobba imon igen.
Har tagit det lugnt efter jobbet dag. Daniella kom hit å jag bjöd på middag. Det blev lax idag, jag va änna sugen på det. Väldigt gott.

Somnade en liten stund med lillan när hon skulle nattas, väldigt mysigt, men jag kopplade inte riktigt att jag slumrade till förrän Fredrik kom å hämtade mej då det hade gått ca 1½ timma. Nu sitter vi å kollar på I Spindelns nät, har nog sett den förr men kan gott se den igen. Spännande film å jag kommer inte riktigt ihåg den..Sen ska jag gå upp å sussa för att ladda inför ännu en ny vecka med dagisstress å jobb. Natti Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0