En månad avklarad, snart e det sommar

Jag längtar så till sommaren, å nu e det bara 4 månader kvar, tills jag anser att det e sommar i alla fall..Hihii!!
Idag har det inte varit nått sommarväder i alla fall, igårkväll när jag gick hem från mina föräldrar så snöade det..Lite mysigt så, men det kunde ju kommit mer tycker jag.
För övrigt så har det vart en lugn dag, jag å lillan åkte till backaplan en sväng å så blev det en liten tur till ikea också. Hittade inget speciellt så vi åkte till kiosken så fick Leah köpa sej en alldeles egen påse med lördagsgodis..Så söt å så stolt hon va när hon fick betala själv å allt.
Sen har vi bara myst mest å nu blir det nog lite film. Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0