Early morning

Jag vet inte när jag gick upp såhär tidigt sist. Satte klockan på 05.00 idag. Herregud, det är ju mitt i natten känns det som. Ibland går jag å lägger mej 5. Men det gick rätt bra, snoozade bara en gång till å mä. Det va duktigt av mej.
Min chef hade nämligen bestämt att jag skulle in å jobba tidigt idag. Det tycker jag e himla najs, blir gott att få sluta tidigt också. Å det va faktiskt inte så jobbigt att gå upp så tidigt som jag hade trott. KAnske jag skulle kunna ha ett 7-16 jobb. Hmm!
Sitter iofs å gäspar en del, men det går nog över snart.

Kommentarer
Postat av: maria lundbäck

7-16....5 dagar i veckan, månad ut....3 år i rad sliter på hälsan..de kan ja lova...fyfyfy men sen e de ju trots allt gött å sluta tidigt

2009-01-10 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0