Duktiga jag

Jag anser att jag har varit dukig när jag har städat hemma. Då e jag rätt nöjd med mej själv. Har slängt massa skit å så oxå som sambon åkte iväg med nu. Gött å bli av med det. Det va lite av Leahs gamla kläder å  massa annan skit. Har så svårt för att slänge hennes gamla kläder för jag tänker på att det är en del av en tid i hennes liv som jag bara kastar bort. Men så kan man ju inte spara på allt heller. Hon har ju så himla mycket kläder så då hade vi fått ha ett extra rum åt bara henes gamla grejer å det går ju inte.
Jag har två lådor med hennes grejer som ska upp på vinden, det är kläder å babygrejer å leksaker med mera. Fattar iofs inte varför man sparar leksaker, men blir det fler barn så e det ju kul att plocka fram.

I övrigt så har vi tatt det rätt lugnt. Denna dagen gick ganska fort tycker jag, funderar på om man kanske skulle hyra en film eller så. E i alla fall himla gottesugen så jag får ju gå te kiorren i alla fall.



Lite blandade bilder från veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0