Vårfint i hemmet med allt rosa.

Nu e gardinkappan färdigsydd å jag fick även sytt till en liten diskhandduk av en tygbit som blev över. Väldigt fint när det matchar. Det är egentligen panel-metervara som jag har köpt och vänt på. Till det köpte jag ringar och klämmor för att kunna hänga upp gardinen utan att behöva sy en kanal, då det inte hade blivit så mycket gardin kvar. Hittade en rosa diskborste och en vaxduk i vit/rosa/svart på MAXI. Duken matchar väl inte så bra men jag tyckte den va fin i alla fall å kul att inte bara ha vitt bord. Va på plantagen häromdagen också å köpte 2st knallrosa krukor med varsin rosa blomma till, himla najs.
På matsalsbordet så har jag lagt en ljusrosa filt-löpare som min söta mamma hade köpt till mej. Det blev jättefint å gjorde stor skillnad mot bara naket bord. Gardiner till v-rummet fick bli förra årets, för dom e så jäkla snygga.

Bilder kommer nog imorgon då det inte vill funka riktigt för tillfället. 



Kommentarer
Postat av: alexandra

vilket mysigt kök :D

2009-05-02 @ 18:30:17
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Tess

Vart hittar man så

Fina dukar till köksbordet?? :)

2012-01-08 @ 01:43:28
URL: http://www.villaTT.blogspot.com
Postat av: Tess

Ser ju maxi ibland är man seg i kolan;)

2012-01-08 @ 01:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0