Förfest, bowling å release-fest, så på med klackarna bara.

Idag blir det utgång. Ska bli jä*ligt skoj faktiskt. Min babe Maria har bjudit med mej på nån "get together" som jag inte alls hör hemma på men det kan la va skoj i alla fall.
Så då blir det till att gå tidigare från jobbet å sen gasen i botten hem för att hoppa in i duschen å göra mej iordning snabbt som tusan å sen åka hem till henne. Blir ju lite förfest där då. Gud va det ska bli roligt. Efter henne så ska vi dra te stan å bowla, så då får jag fila ner mina naglar annars så flyger dom av vid första kastet. Man har väl vart med förr, hehe!
Herregud ja, det blir fullt upp ikväll för sen vid tolv halv ett så har min jobbarkompis å hans band release-festStoran för deras nya skiva, å det ska man ju såklart gå på. Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0