Lite bilder från igår.


Fredagkvällen tillbringade jag ju dels hemma hos min kära Maria till en början där vi förfestade lite. Hon hade anordnat nån återträff för folk som hon hade jobbat med på volvo å så va lilla jag bjuden oxå. Det va himla trevligt i alla fall å vid 21-tiden ungefär så åkte vi in te stan. Va på star bowling där jag aldrig har varit förut men det va jättebra faktiskt. Jag inledde det hela med en STRIKE, yyeeiiiii!! Å efter det gick det bara utför i stort sett...Haha! Men det va roligt å det e ju huvudsaken. Efter bowlingen drog vi till storan på min jobbarkompis spelning, jösses vilken ljudnivå det va där. Men efter att jag köpt mej ett par öronproppar så lät det riktigt bra. Inte riktigt min musiksmak, men det funkar. Va rätt kul å se lille E in action. Dom gjorde läcker entré i nån fräsig gammel bil oxå, häftigt.

Här kommer i alla fall lite picturas.






Kommentarer
Postat av: maria

ja herre gud va kul vi hade. å så mys.

snart får vi ha en mysig hemma kväll mä vin å mat. de hade varit himla kul..

hörs i veckan pluttan kram kram

2009-02-15 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0