Vill ha

Sittter har i mammas och pappas kok och knappar lite pa mammas nya lappis som hon fick igar pa sin fodelsedag.
Fattar inte riktigt vart man hittar alla knappar bara. En valdigt speciell dator. Bokstaver med tva prickar over eller en ring kan jag inte hitta nagon stans. Fast dom finns har men nar jag trycker pa dom kommer det nagot annat. Jaja, jag e ju inte riktigt teknisk sa jag lar val inte losa problemet heller.

Jag och pappa va pa fotomassan idag i alla fall. Josses va mkt skoj det finns och vad mkt jag vill ha helt plotsligt. Hittade en jattefrack liten skrivare som skriver ut smakort, kalenderbilder, visitkortsformat m.m. Jag fick testa och satte i mitt minneskort och skriva ut en bild. Jattebra bilder blev det. Vill ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0