God morgon mina vänner

Idag vaknade jag upp till en härligt rosa/orange-färgad himmel. Det va så fint, inte ett moln utan bara denna härliga blandning av färger innan solen gick upp. Hade tyvärr ingen kamera till hands för då hade det blivit en bild såklart.
Va händer idag då, inte så mkt. Jag ska jobba lite nu ett par timmar, sen blir det ju till att åka hem å packa väskan inför resan imorgon. Usch va trött jag kommer att vara. Tåget går klockan 06.00. Herregud!!! Bara jag kommer i tid. Det är lite ett problem jag har, att komma i tid. En annan gång när jag skulle med flyget till sthlm (också på kurs) då missade jag flyget..Haha!! Skäms skäms, så kan det gå. Men imon ska jag bannemej komma i tid. Jag har tiggt till mej lite skjuts av min svåger så då borde jag ju vara på plats innan tåget åker. Blir till att hoppa i säng tidigt ikväll i alla fall...Tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0