Desperate ikväll då

Nu sitter jag på jobbet å snart, snaaart är klockan sex. Bara 50 minuter kvar. Då ska jag åka hem å ta det lugnt. Lillan är redan hemma då pappisen har hämtat idag. Hennes farmor som brukar hämta är fortfarande sjuk. Igår va det moster som fick hämta å kanske mormor imorgon om Farmor fortfarande e sjuk.
Skönt att hon är hemma idag i alla fall för då blir det inte att man e hemma så sent på kvällen. Åker ju aldrig å bara hämtar utan man blir ju alltid kvar en liten stund.

Ikväll sitter jag i alla fall bänkad framför tv:n när klockan slår 21. Då är det dags för en ny spännande säsong av  Desperate Housewives. Ååh vad jag har längtat. Kanske man skulle köpa sej nått gott då....Nä, jag ska nog försöka bli lite nyttig å inte äta så mkt skit. Det låter väl bra. Jag har gått upp typ kanske 2kg eller nått å jag har aldrig riktigt behövt fundera över vad jag stoppar i mej, utan har kunnat äta det mesta utan att gå upp ett gram. Men nu kanske det blir ändring på det då. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0