20 februari 2009, shopping

Halloj alla glada!!

Ännu en gång sitter jag här å skriver mitt i natten, va e det för fel på mej. Varför kan jag aldrig komma i säng i tid.
Idag har jag i alla fall haft min lediga dag, skulle egentligen varit ledig i onsdags men då var jag ju i sthlm så då fick det bli idag istället. Så vad har jag hunnit med då då? Jo, jag har varit å klippt mej, inget nytt bara klippt till min tidigare frisyr då den blivit väl lång i nacken. Efter det drog jag å lilltösa plus min sis te kungsmässan för å shoppa lite. Kul å gå där man inte brukar fastän det e samma gamla vanliga affärer som finns istan oxå, det spelar ingen roll...Så nu e jag pank, haha nä riktigt så illa e det inte. Men gött med löning nästa vecka.
Fick i alla fall köpte mej en jättefin kofta å två par korta tröjor med dragkedja på GT. Fyndade dom två korta tröjorna för 29:-/st. Grymt ju, dom va jättefräcka. En svart å en lila i typ sammetstyg. Me like!
Köpte även en ring i korall å guld med lite stenar himla fin nu til våren. Ett par ljusgråa jeans på Zara. Har nog aldrig köpt något till mej själv på Zara förut, Leah fick en jättetuff tisha-klänning med luva oxå, nice. Så jag är riktigt nöjd med dagens inköp. På kvällen kollade vi på Let's dance hos syrran å det slutade med att alla sov på soffan, helt utmattade av dagens bestyr.
Nu är det dags för mej att hoppa i säng då jag ska upp å jobba imorgon. Såå nighti night!!!

Nyklippt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0