Tapas-Kväll

Hallu!!
Igår blev det rätt sent så därför blev det ingen bloggning. Jag, Maria och några till var på Mañana och käkade tapas. Guuud så gott!! Jag älskar sånt, å jag blev sjukt mätt så vi hoppade desserten. Godast var nog mina kycklingspett och rödvinsstekta chorizo. Vid tolvsnåret körde jag hem Maria och efter det stannade jag en sväng förbi hos Hannah. Jäklar va kallt det va -7 grader typ. Brrr, mina fötter va isbitar när jag åkte hem.
Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll.

Tapas

Läs även andra bloggar om

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh det var hur mys som helst. Önska man kunde vrida tillbaka tiden så vi satt där NU! har sååå tråkigt. Klockan e ju jätte mycket och jag borde sovit för längesen då en sjuuukt lååång arbetsdag väntar imorgon. Så tråkigt när man jobbar 10-20. Man har ju inget liv. Nu snöar det så fint ute och jag kan tänka mej en liten som blir glad imorgon bitti :) Kram!!

2009-12-21 @ 00:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0