Sony Ericsson C901 Peach

Sony Ericsson c901 peach

I mellandagarna nu var jag och prinsen iväg och köpte en ny mobil till mej. Dock ej på rean då den var slut, men det gjorde inte så mycket. Den är såå fin och jag älskar kameran på den. Så skönt med en bättre kameramobil. Den jag hade innan hade 2 megapixlar och min nya har 5 mp + blixt. Jösses vad roligt det blev att fota med mobilen plötsligt. Sicken skillnad från vad jag hade förut. Jag är sån att jag känner mej typ naken om jag går hemifrån utan kamera. Det kan ju hända nått kul som man missar att föreviga om man inte har den med så NEJ det är uteslutet. Nu behöver jag inte fundera så mycket, glömmer jag kameran hemma så har jag ju ändå mobilen. Så jäkla bra. Är supernöjd med min lilla pärla. Rosaskimrande å allt. Tack baby!!

 

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: EMMA

Underbart med ny mobil! Jag är själv på G efter en ny =)



Gott nytt!

"DU ska spela huvudrollen i DITT liv"

2009-12-31 @ 01:52:49
URL: http://egolife.blogg.se/
Postat av: MUFFINSMARTIN

SÅ himla kul ;) Gott nytt år på dig förresten! Har du haft ett bra 2009? :D

2009-12-31 @ 02:31:22
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0