MAC Pigment colour powder

MAC pigment colour powder

Dessa små burkarna fyllda med härliga skimrande färger och glitter fick jag av min söta Maria efter att hon kommit hem från Thailand. Så söt hon är som tänker på mej. Tack fina du! Var ju tvungen att testa dom lite. Fattar inte riktigt hur man ska göra då det inte riktigt fäster på huden. Funderar på om man ska blanda det för att få maximal effekt. Så jäkla läckert!! Så nu sitter jag här med ett lila och ett turkost öga. Bara kladdade på lite snabbt för att se hur färgen blir.


Kladdat på en färg på varje öga. Man skulle ha ett gäng ögon liggandes som man kunde ha att testa på.


Blanda med en droppe vatten på en tops så blir färgen så mycket läckrare och intensivare.



Läs även andra bloggar om , , ,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller så använder du en "concealer" eller "primer".

O sen lägger du på skuggan.



Make Up Store eller Face Stockholm har garanterat en bra sådan om du vill ha.



Bara ett litet tips.



God Jul o tack för en trevlig läsning i din blogg.



Mvh

/Sandra

2009-12-17 @ 10:56:28
Postat av: Maria

Vad fina de blev :) min hade också lite svårt att fästa men man får väl trixa till det lite.

Himla härliga färger i alla fall. Du passar så bra i sådant.

Tack för idag mitt fina hjärta.

Puss

2009-12-19 @ 01:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0