Del 3, tredje advent

Advents-dikt



Hemma hos oss har det varit en ganska lugn och slapp dag idag. Jag har städat och tvättat golvet vilket gör mej rätt nöjd med mej själv faktiskt. Vi ska strax ta in granen nämligen, det är därför jag har varit så duktig.
Nu har vi precis fikat lite med julmust och pepparkakor som jag och lillan bakade igår. Mumma!!! Så färgglada och fina så. Hoppas alla har haft en trevlig Lucia i alla fall. Jag hade tänkt att lillan skulle gå å Lussa hor mormor och morfar, men nejdå...Det ville hon absolut inte. Först ville hon, men när vi väl skulle ta på kläderna så var hon inte speciellt förtjust. Så vi struntade i det. Hon var nog trött stackarn för hon somnade sen på soffan.
Nä, nu ska jag upp på vinden och hämta mattan till julgranen. Hörs imon då!!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Vilken fin och julig bild :)

Ha en toppen kväll!

2009-12-13 @ 20:11:59
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0