Tror du på tomten??

Hoppas att alla har haft en mysigt jul och att ni fått massa fina klappar av tomten.

Började dagen som vanligt hemma hos svärföräldrarna där vi åt, kollade lite på kalle. Jag hade faktiskt hellre kollat på Anna Anka om jag ska va ärlig men så är det ju med traditioner. Mitt i kalle kunde inte lillan hålla sej från klapparna så vi fick börja med öppning av dom istället. Det var himla mysigt och lillan blev jätteglad för alla sina saker. Det blev ju såklart jag och prinsen också haha.

Efter julfirande 1 åkte vi ju då vidare hem till syrran. Där blev det mat igen och snapps och annat gott. Sedan kom tomten som lillan gömde sej för. "Det är inte Tomten, det är Mormor!!" Hahaha, då var det svårt att hålla sej för skratt asså. Ungar e minsann inte dumma dom. Men så sa jag att mormor har ju inget skägg och det kunde hon hålla med om.

Lillan på julafton

Tittar på Kalles jul

Hjälper Johanna med julklapparna

Goingar

Tomten

Välkommen välkommen

Leah gömmer sej

Jag delar ut julklappar

Moster å lilla solen





Tror du på Tomten??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0