Wohoo, I feel fine!!!

I provrummet på GT

Kom precis hem från en liten shoppingtur. Kände att det va bra längsen jag shoppade nu och jag hade knappt rört pengarna på mitt konto så det va jag allt värd, Eller? Gud, jag kommer inte ens ihåg vad jag har köpt, en del lyckades jag fynda på rean också. Kan det bli bättre? Leah fick också lite grejer. Lite av det får nog bli presenter då hon fyller år nästa vecka. Hihi!! Vi har ju köpt en stor grej till henne också som hon ska få, hihi hon kommer att bli såå glad.
Nu ska jag göra mej iordning lite snabbt, har precis köpt biobiljetter till The Proposal . Ska bjuda min kära Hanna idag då hon fyller år. 27 bast, herrejä*lar. Nu e det INTE långt till 30 asså. Wohoo! Jaja vi hörs sen. Uppdaterar nog å lägger in bilder på mina shoppingfynd senare, måste dra nu. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0