Tisdag, det betyder..

Tisdag, det betyder att jag är ledig imorgon. I alla fall den här veckan. Det ska bli så skönt. Är även ledig hela helgen och det ska bli ännu skönare. Undrar vad man ska hitta på då.
Lönen trillade in på kontot idag å det känns alltid fantastiskt underbart att veta att man e tät för en liten stund. I alla fall tills räkningarna är betalda. Denna månaden fick jag överaskande nog semesterersättningen också vilket jag helt å hållet glömt bort. Tjohoo!! Då kan man lätt glömma dom nästan 3000:- som spenderades när jag va i Ullred förre veckan. Kanon!!
Lillan ligger brevid mej å snuttar på fingrarna å säger att hon är trött. Kanske skulle natta henne snart då. Så blir det till att sysselsätta sej själv på bästa sätt innan det är läggdags för min egen del. Kanske man skulle tvätta golven å städa lite i största allmänhet. Det är iofs rätt städat redan. Hmm!!
På vägen hem från jobbet svängde jag in på coop för att köpa lite kattsand och hittade då även ett gulligt nattlinne till lillan. Har spanat lite efter nattlinne till henne, men alla är för dulliduttiga för min smak. Dunderklumpen, det blir perfekt.

 
Dunderklumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0