Helt slut..

Min kropp e helt slut, hela jag e helt slut. Det här har varit en körig dag. Fullt upp från morgon till kväll. Men så roligt. Lite stressigt just när man greja maten och tårtorna bara, men när alla ätit blev det ju lite lugnare. Då kunde man börja umgås å prata med folk. Leah fick massa fina presenter. Massa fina kläder, böcker, leksaker, filmer, cd-skivor, nån spraymålargrej och en av dagens stora favoriter va en laptop med lite bokstavslära, spel å musik. Den va väldigt rolig, även kusinerna gillade den. Tårtorna blev hur goda som helst men inte så avancerade som jag först hade tänkt. Det gick inte riktigt som planerat kan man säga. Haha!! Första blev helt klart finast. Men huvudsaken var ju att dom smakade bra.

Nu ska jag gå upp å natta min lilla skrutt, blir inte helt förvånad om jag själv slocknar. Är så sjukt trött.

(2009-08-22, klockan 22:30)


Ser ut som Leah håller tal.Äter korv&KötbullspättÖppnar presenterTårtorÄter tårtaLeah vid hennes Laughtop

Kommentarer
Postat av: Emily

Verkar som ett lyckat kalas och jag tycker tårtorna såg skitsnygga ut. Ha en bra dag.

2009-08-23 @ 06:55:57
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Maria

ÅÅh va söt hon e !! å va fina tårtorna blev gumman. du e så duktig. kan förstå att datorn va dagens favorit, vilken 3 åring hade inte älskat en sån?

Puss!

2009-08-23 @ 13:13:46
URL: http://marialundbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0