Ny läcker matta å mycket mer från Ullared.

Nu är jag helt slut. Kom hem för inte så längesedan från Ullared. Äntligen fick jag köpt mej den dära mattan som jag spanade in sist. Har inte riktigt kunnat sluta tänka på den, så idag blev den min för 699:- I en vanlig affär kostar den ca 1200-1500:- så det var ett fynd vill jag allt påstå. Köpte även en rätt snygg jacka att ha nu när höstkylan smyger sej på. Lite mer kläder blev det och en del till lillan. Inte så mycket prylar. En lampa till hallen där uppe å lite sånna där nödvändiga saker som man alltid slänger ner i vagnen.

Ikväll blir det till att förbereda presenterna inför lillans födelsedag imorgon. Då blir hon stor, hela 3 år. Min lilla docka.

Silvergrå glansig ryamattaPrylar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0