Ni får tycka vad ni vill

Jag tycker det är fruktansvärt. Fy faan säger jag bara. Det är så sjukt äckligt, jag blir äcklad av att se men tittar ändå, då jag tycker det är lite intressant. Dom kan ju inte skylla sin fetma på någon annan än sej själva. Hur fan kan man hamna där?? Tänk att en dag ställa sej på vågen (ingen vanlig våg då såklart) å komma till insikt med att man väger nästan ett halvt ton. Shit!! 350 kg väger vissa i programmet som visas på 3:an nu. En sak jag funderar över är varför dom inte har gjort något tidigare?
Dom får stora konstiga bölder å riktig elefanthud typ. Helt hård å svartgråbrun-aktig i tonen. Asså, nä jag fattar verkligen inte. Hela jag är som ett av deras ben typ ju. Jag undrar hur skelettet ser ut där under allt fett. Dom ser ju ut som att dom har runt en meter mellan benen i alla fall. Sjuuukt!!


Så tragiskt, dom har ju inget liv.

Kommentarer
Postat av: kickan34

det finns nåt som heter beroende. då kan man inte hjälpa att man stoppar i sig mer och mer, och inte kan sluta.

2009-09-02 @ 04:09:58
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0