Kommit av mej

Det har jag gjort. Känner varken ork eller lust att sätta mej framför datorn. Har inte ens haft någon tid känns det som, att sätta mej ner å slappa. Kan inte riktigt komma på något bättre jag har gjort heller, men ändå. Igår åkte jag till Tessan efter jobbet. Köpte med mej lite fika å vi satt å mös å så fixade jag hennes naglar. Blev väl rätt bra ända tills hon drog näven i bordskanten å skrapade upp det jag hade målat..Så klumpig e hon..Haha!! Åkte väl hem runt tolv eller vad klockan va. Skulle då gå å lägga mej, men så råkade ett gammalt x komma traskandes så vi tjötade en liten stund. Sen när jag väl gick å la mej så såg jag ju att Prison break började precis så jag fastnade lite vid det. Till slut va klockan typ 2 när jag väl somnade. Va inte så värst jättepigg i morse vill jag inte påstå. Fyy fyfy, gick upp 5 över halv 9. Kan tillägga att jag börjar jobba kvart över 9, lillan ska vara på dagis 9 så det va eld i röven som gällde då kan man säga.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju riktigt härligt väder ute så det blir la en promenix eller nått. Tjo!!

Kommentarer
Postat av: maria

ha nu en bra dag iallafall=)Kramen

2009-08-08 @ 11:50:59
URL: http://fruengstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0