Hej kära ni!

Igår blev det inget bloggande. Hade inte riktigt tid. Så fort jag kom hem från jobbet så fick jag skynda mej att göra mej iordning inför syrrans bonusdotters namnkalas. Vi hade köpte ett halsband från Alessi. Så himla fint. Hon blev jätteglad för det. Först va det väl inte tänkt att det skulle bli nått långvarigt, men folk stannade kvar å fram åkte drinkarna. Sen spelade vi Rappa-Kalja. Det har jag aldrig spelat förut och till en början verkade det ganska trist, men efter en stund när vi fattade mer å mer så blev det jävligt kul och vi garvade en hel del. Haha!! Jag skulle ju upp till jobbet idag så jag tänkte jag skulle gå hem rätt tidigt. Gick väl strax efter ett tror jag. VISST!! Väldigt tidigt, hehe. Det blev inga bilder dena kvällen i alla fall då jag, visserligen hade med mej kameran men glömde batteriet hemma i laddaren. Lite småirriterande sådär. 

Idag har jag ju jobbat då. Dagen gick rätt så fort. Va ju bara 4 timmar så det är ingen big deal. Kom hem till ett tomt hem. Sambon å lillan hade åkt hem till hans föräldrar, så jag började förbereda inför middan. Å så städade jag lite. Ganska skönt att få lite egentid hemma samtidigt som det känns väldigt tomt. Nu ser här ut som ett bombnedslag igen då lillan har slängt ut alla leksakerna på golvet, som tidigare låg så fint i sin låda. Suck!! Det är ett evigt plockande när man har barn alltså. Snart kommer nog mina föräldrar ner, pappa ska hjälpa mej med en grej i köket. Hoppas bara hans huvudvärk går över. 
 

Stök

Kommentarer
Postat av: Alma

:)

2009-08-16 @ 22:47:10
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: - H*

- åh sjukt jobbigt med huvudvärk, hate it !

2009-08-16 @ 23:10:02
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Mia ❤

Det är så lätt att få det stökigt, men tar betydligt längre tid att röja undan allt :) Ha en fin måndag!

2009-08-17 @ 15:44:23
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Helen Bolin

En sån viktig dag och du skriver om JOBBET!?? ;););)

Kraaam!!!

2009-08-20 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0