God morgon!

Ska precis göra mej iordning. Är väl lite i senaste laget nu, men det va så gott att ligga å dra sej. Idag väntar jobb. Hoppas dagen går fort och att det rullar hela tiden.
Hade änna svårt att bestämma mej för vad jag skulle ha på mej idag. Tycker inte att det finns nått vettigt i mon garderob ändå handlar jag nytt minst en gång i veckan typ. Vart tar allt vägen?? Nån mer som har smma problem eller?
Nä nu måste jag sätta fart. Vi hörs när jag har slutat. Ciao!!

Outfit
Det här hade jag i alla fall på mej igår. Tyckte det va lite trevligt. Tunikan är så himla fin. Köpte den ju på Ullared för 99:-. Igår såg jag den i ett skyltfönster till en affär i stan. Där tog dom 399:-.  Hah!!! Sicket jäkla fynd.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

God morron !



Tunikan va jätte jätte söt =) Där gjorde du ett riktigt fynd hörru =)



Ta dej gärna en titt på mitt senaste inlägg å säg gärna vad du tycker om den nya bloggdrottningen å tyck gärna till om det jag skrivit oxå =)

2009-08-27 @ 08:25:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0