Först det ena å sen det andra

Det började redan i fredags. Jag å lillan va hemma hos Frida för att öva lite madonnalåtar, innan konserten på lördagen. Vi satt där uppe å lillan va där nere å kollade på Madicken. Plötsligt kommer hon upp för trappan å har smörjat in hela sej med halva Fridas burk Body butter. Hela hon va kladdig. Vi trodde hon kanske hade ätit lite också men enligt henne själv så tog hon bara lite på läpparna. På väg hem i alla fall så hör jag hur hon gnäller till å strax efter det spyr hon ner hela baksätet. Yes!! Gött!! Näää, fy va äckligt. Det stank i hela bilen. Som tur va så va jag alldeles i närheten av mina svärföräldrar så jag åkte dit och dom hjälpte mej att bada av henne å jag fick göra rent bilen. Sen va hon kräkig hela natten i alla fall. Dagen efter ville hon varken äta eller dricka, inte ens en glass gick ner. Senare fick hon i sej lite mat och vi trodde hon var på bättringsvägen, men nej nej. Igår på söndagen hade hon feber. Hela natten har hon legat å babblat med runt 40 grader. Det va som att ha ett värmeelement i sängen.
Så först hade hon någon form av magsjuka å nu feber. Suck!! Jaja, så e det väl nu när dagis har börjat igen.

Lillan, när hon kom på att hon hade varit dum. Hihi!! Sötnos. Kan tänka mej va hon skämdes stackarn. Hon luktade i alla fall väldigt gott.


Nu ska jag ta mej nått att äta. Igår kom jag på att det enda jag hade ätit på hela dagen, var middag runt 20-tiden. Inte så smart kanske.

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

:)

2009-08-10 @ 11:14:58
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: carro

lilla hjärtat. hon försökte nog bara vara duktig, så tokigt det kan bli :)

2009-08-10 @ 21:30:18
Postat av: maria

Hahahahaha ja dööööööööööör... hon e fan för rolig den asså. Aldrig bara ta en burk och smörja in sig. Hahaha.. men stcakrs lilla som blev dålig sen! fyfy..träffa din mamma idag btw... stod bredvid henne på Bodypumpen! Puss

2009-08-10 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0