En vän från förr

Å fy fan va trött jag e. Sambon ringde nyss å väckte mej, då jag råkat somna hos lillan. Ajaj. Jag som hade tänkt måla klart hallen, så den va heelt färdig. Skit också! Får ta det imorgon istället.
Träffade en gammal mycket god vän sedan många år tillbaks idag. Kom på att det nog är lätt över två år sen vi sågs. Helt sjukt va fort tiden går. Kändes inte alls som så lång tid. Förr kunde vi umgås varje dag typ. Va kul vi hade då. Verkligen, alltid också. Kan sakna dom där tiderna. Jag vet inte riktigt vad det var som hände, tråkigt när det blir så. Men han kommer alltid att finnas i mitt hjärta oavsett om han är långt borta eller nära, så det så.
Kom på en rätt så trist sak. Jag tror inte att jag har ett enda foto med mej och honom på. Fasen va trist! Fotogalning som jag är. Men på den tiden (låter som jag är hur gammal som helst) så tog man inte lika mycket kort. Mobilerna hade inga kameror, inga bra i alla fall och digitalkameran va inte riktigt så het som den är idag. Systemkameran ska vi inte ens snacka om, den va typ död då.
Idag så går jag ju nästan ingenstans utan att ta med mej kameran. Finns ju alltid nått kul man kan stöta på.
Lillan på gungan

Nu står min säng däruppe å väntar på mej. Det får inte bli så sent som det blivit dom senaste dagarn, usch!
Natti!!

Kommentarer
Postat av: - H*

- ah är också helt trött , nattinatti!

2009-08-05 @ 00:17:39
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: B E A <3

Hoppas din vecka börjat bra :)

2009-08-05 @ 23:18:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Supertack för den fina kommentaren! Igår fick vi äntligen bilderna från vår fotograf från bröllopet. Kommer visa er allt! Dock är det jättemånga bilder, så de kommer fortlöpande istället! Så kika in du oxå =) Att vara brud var det häftigastse jag nånsin gjort!



Jättesöt bloggdesign frstn! Prickar är så fint =)



Tusen kramar =)

2009-08-06 @ 12:08:33
URL: http://sessan82.blogg.ses
Postat av: maria

och vem är denna underbara mannen du pratar om då? har mina aningar... :)

2009-08-07 @ 00:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0