30 Augusti - Söndag idag och vad händer?

Jag blir så himla matt på det här tråkiga vädret. Det värsta av allt är att nu har vi flera månader av sånt här väder framför oss. Inte alls deprimerande. Hade det varit lite trevligare väder idag så hade vi åkt till Säve å kollat på flyguppvisningen, som förra året men nu blir det inte så. Inte så kul att stå där om det kommer en störtskur, no no.
Nä, så nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
För tillfället sitter vi å kollar på Den lilla sjöjungfrun, väldigt söt film alltså. Vet inte riktigt hur många gånger jag har sett den men många är det.

Ska nog mysa lite med min goa dotter nu så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet ,

Tack tjejen, den där växten är et elefant-träd. Finns att köpa överallt i diverse blommaffärer, men jag köpte min på citygross :)

2009-08-31 @ 18:59:21
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet ,

Nej man har inte rätt till en vara som är felmärk. Klart de felmärker varor ri vissa affäre, och på just de 37orna jag skulle ha var ena klacken felmärkt.

2009-08-31 @ 19:02:05
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0