2-3 ggr om året

Haj!!
Sitter i soffan med min underbaraste lilla plutt å kollar på en helt sjuk film. Sanningen om rödluvan. Helt störd e den.
Har jobbat idag då, va rätt segt faktiskt. Skönt att vara ledig imorgon. Jag ska lämna lillan lite tidigare då faktiskt. Sen drar vi till Gekås Ullared ett par stycken. Det ska bli roligt. Det brukar bli typ 2-3 turer dit varje år. En på hösten å en på våren oftast. Man hittar ju alltid nått roligt, eller hur? Sist fick jag ju köpt en hel del fina klänningar å toppar å massa annat fint. Får se vad jag hittar för kul imon. Nån som har nått "måste" att tipsa om kanske?

Förresten, idag fick jag nya IKEA-katalog. Yeeeey!!!


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Låter skoj! :)

2009-08-18 @ 21:15:33
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0