Riktig sommar



Vilken dag vi har haft, man hade inte kunnat önska sej bättre väder på sin lediga dag. Började ju dagen då med vår lilla promenad i solen. Myyys!! Efter frukosten så slängde jag mej i duschen för att sen traska hem till Mamma. Vi gick till vår lilla torg-restaurang å käkade lunch. Pasta indiana (eller vad det hette) åt jag, riktigt gott. Paste penne med kyckling å jordnötter i currysås..Mumma! Leah va jätteduktig å åt två korvar å massa pommes.
Sen blev det såklart glass efter maten.
Jag å Leah fortsatte sen till lekplatsen där hon klättrade å grävde å hade sej. Hon älskar att vara på lekplatsen, extra roligt var det att en kompis från dagis också va där. Hon blev jättearg sen när det va dags att gå hem å det slutade med att hon jagade mej hem med en näve full av sand som hon tänkte kasta på mej. Vi höll på att dö av skratt både jag å hon. Haha, det va roligt. Sen när hon upptäckte att vi redan va hemma så blev hon lite sur igen, så jag fick muta med jordgubbsmys i trädgården. Då blev hon lite lugnare. Så vi hade supermysigt på en filt ute på gräsmattan i solen. Helt fantastiskt underbart har det varit hela dagen. Mer sånt åt folket.


Kommentarer
Postat av: Candy

Härliga bilder! Själv tycker jag att det var rätt kallt i Stockholm idag och det var nog inte bara en känsla för usch för den blåsten...

2009-04-29 @ 21:13:59
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anonym

nej inga ban för min del! int än iaf, kanske om ngra år.. nej jag e nybliven singel =) sen en månad tillbaks idag ;) heh

2009-04-29 @ 22:39:31
Postat av: Floosan

Vilka härliga bilder!



Det är en hyllning till finland, står en text om finland på själva kronan, kul att du kikade in

2009-04-29 @ 22:41:42
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0