4:e April 2009

Usch, idag blev det sådär himla sent igen. Inte bra. Har lovat att hoppa in å jobba imorron oxå för en kollega som aldrig dök upp idag, då får man ju anta att han inte kommer imon heller. Så jag tänkte att 4 timmar går ju ganska så fort.

Idag har det inte blivit någon tid alls framför datorn. När jag kom hem från jobbat så fick jag i stort sett bara slnga på mej lite trevligare kläder å sen bege mej hem till min kära syster. Där va det lite kalas idag för att fira hennes födelsedag som va i tisdags ju. Hon bjöd på hemmabakad ananaspaj å herrejösses va gott det va. Har aldrig ätit ananaspaj förut, men nu lär det bli fler gånger. Det kan jag rekommendera, å så lite vaniljglass till, mmmm. Nä, det hade hon allt gjort bra.

Det har ju vart så tokskönt väder idag oxå. Tråkigt att man bara har jobbat hela dagen då, men nu är det ju ljust såå länge på kvällarna så solen e till å mä uppe när jag slutar 18.00. Åååh det är så härligt.
Efter det lilla kalaset så gick vi hem å pyntade vårat påskris. Leah fick vara med å pynta, fast det va nog egentligen jag som gjorde det mesta. Men fint blev det i alla fall.
Nu blir det sängen för min del så Gooood Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0