Hmm mys



Leah blev så himla glad när jag dök upp på dagis idag. När jag haspade grinden efter mej så hörde jag "MAMMA!!" Så söt, hon såg direkt att det va jag. Gullonge! När vi kom hem tog vi bilen å åkte till plantagen. Jag köpte en liten plåtbalja eller vad man ska kalla det å så tre påskliljor som jag sen satte utanför dörren på framsidan. Så fint så.

Nu sitter vi här hemma i soffan å  min goa Hannah e på besök. Vi kollar på det dära nya programmet på 4:an Hjälp! Jag är med i en Japans TV-show. Det är riktigt roligt faktiskt. Snart så åker dippat å godsakerna fram.
Adam & Eva börjar visst nu, hmm har ju sett den ett par gånger vet ej om jag känner för en till.
Jaja, vi hörs sen.

Skrivet vid lite olika tillfällen under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0