Dålig fantasi.

Den här dagen har det inte hänt mycket. Jag har kännt mej så kass hela dagen. Efter att jag å lillan hade duschat förut så va sambon snäll å tog med sej Leah å åkte iväg så jag fick vila i lugn å ro. Det behövdes verkligen kan jag säga. Så skönt att få vara i fred lite. Har kännt mej lite febrig å så nu på eftermiddagen, så vi får se om det blir nått jobb för mej imon. Har liksom en såndär obehaglig värk i lederna å nacken, plus min jobbiga förkylning. Suck!!

Jaja, man får tid att sitta vid datorn i alla fall. Sitter å pular lite på nytt utséende till bloggen. Tycker det är så roligt, men jag har så dålig fantasi. Vi får väl se vad det blir denna gången.
Nä nu ska jag kolla vidare på Mamma Mu å Kråkan med lillan innan hon ska nana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0