Rajtan tajtan


Igårkväll va jag på party hemma hos Frida. Hon fyllde år i fredags så hon skulle ha lite fest å herregud säger jag bara. Först va det väl lite halvlugnt sådär, men sen när dom flesta gått hem å det bara var jag, Tessan å Frida kvar så drog festen igång på riktigt. Där har vi tre brudar som vet hur man partar. Haha!! Jösses! Fullt ös på stereon å dansen va igång ute på altanen först, men sen blev det lite kyligt då gick vi in. Men jäklar va kul vi hade i alla fall.. Dom som inte va med missade nått kan man säga. Å den stora frågan är Vart tog min röst vägen?????



Kommentarer
Postat av: therese

hahahah gud va skoj vi hade !!!!!! rikta party pinglor åå

2009-04-26 @ 18:38:01
Postat av: Eva

men gud va skumt att jag "hittade" dig här då, eller vad jag ska säga! Bra att det är bra med dig!! Barn och allt ;) MYS! Med mig är det bra och det där med "modellandet" Har jaglagt bakom mig.det var en hobby som jag älskade för några år sedan, men drömmen har aldrig varit att bli modell inte... Jag har en annan dröm! Jobb och skola är vad jag fördriver tiden med nu! vad gör du om dagarna dååå?

2009-04-26 @ 22:46:11
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0