Idag har vi varit ute

Jag tog med mej lillan å åkte till plantagen. Köpte små tusenskönor i rosa å vitt som ska få pryda blomlådan utanför köksfönstret. Kommer nog att bli himla sött när det e klart. 
Efter platagen mötte vi upp frida på b-plan. Jag fick köpt mej att par jeans i alla fall å en fin tunika i typ nougatfärgat på gina. Efter det käkade vi på paprika. Alltid lika smaskigt. Leah va som en stormvind å flög upp å ner överallt å det slutade med att hon sparkade ut sin mat. Suck!! Min lilla ängel. 
Efter det blev det lite glass på Triumf innan vi åkte hem. Nu spanas det på Gray's Anatomy såklart.


Lillan när vi ska åka hemifrån.

Sitter å käkar på Paprika.

Min goda mat som jag åt.

Lillan är nöjd efter att ha slängt i sej sin glass och lite av mammas och lite av Fridas

Mina inköp:
Jeans Stella 499:- Gina Tricot
Tinna top 129:- Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0