Det börjar ta sej lite

Vill väl inte påstå att jag har sovit speciellt gott inatt. Eller gott har jag ju sovit, men inte speciellt mycket. Gick väl upp å la mej strax efter 5 nångång. Hade då sovit lite på soffan innan sambon kom hem å väckte mej, men sen ville lillan vakna vid 8 eller va den va. Fasen va trött jag va då.
Har varit tråkigt å mulet hela morgonen, men nu börar det faktiskt klarna lite å solen lyckas ta sej igenom molnen imellanåt.
Jag funderar på om man kanske skulle åka en sväng till plantagen å köpa något fint till blomlådan på framsidan. För tillfället står där bara 3st snustorra små enar sedan i vintras. Känns som att dom lätt kan paja bilden av våran framsida. Inte för att den ser supernajs ut, men man får väl göra så gott mankan. Jepp så får det bli. Behöver byxor också så det kanske blir en tur till b-plan också. Jaja, vi får se. Nu har jag nyss ätit frukost i alla fall å måste ju göra mej iordning innan jag kommer nån vart.



Gud va jag tycker det är fint med sepia bilder.

Kommentarer
Postat av: Daniel Mikael

hey!du får gjärna prenumerera på mig blogg om du vill? kramar!

2009-04-22 @ 11:16:09
URL: http://www.metrobloggen.se/WinterQvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0