14 April 2009, at my place

Har precis kollat klart på dubbelavsnittet av DHW. Gud så spännande det e jämt. Tycker det borde vara 2 avsnitt varje vecka. Ett e alldeles för kort. Kan inte Dave bara ta å försvinna eller nått. Han e så sjukt irriterande. Å va håller lynette på med, kan hon inte bara vara lite förstående? Men hur rolig hade serien varit utan alla störande moment.

Min kära svärmor va förbi en sväng förut. Hon e så duktig å har börjat promenera till jobbet, vilket är rätt långt. Då går hon förbi utanför oss å passade på att kika in en sväng. Efter en stund kom minsta svägerskan förbi oxå. Hon hade presenter med sej till lillan från andra fastern vad jag fattade det som. En jättesöt klänning å en såndära hoppboll som man sitter på å håller i en grej. Haha ni fattar säkert va jag menar. Tack så mkt säger vi för det.

Nu va det nog slut på det roliga. Ska nog ta mej något att äta, sen läsa lite kanske. Men jag tror jag kommer fastna i PS. Vi hörs nog igen om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0