Nu smyger den sej på.

1:a september idag å solen skiner, det är hyffsat gött väder ute vill jag allt påstå. Men det blir ju kallare å kallare för varje dag typ, nu har vi antagligen bara en regnig å kall höst som väntar. Så deprimerande. Hoppas det blir mycket sol, då kan man ju bege sej ut å ta lite fina kort i alla fall, eller ha en mysig höst-picknic (eller fan det nu stavas??)
Hösten kan vara ganska mysig ändå när jag tänker efter. Iofs så har jag ju köpt mej en ny regnkappa å L har ju nya fina regnkläder å supercoola nya stövlar så det hade ju vart trevligt att få använda det. Det finns en del kul saker man kan göra ute när det regnar. Libero tipsade om lite olika saker på sin hemsida som man kan göra, i alla fall för att roa små barn. :-) Det e bra tycker jag för annars blir det ju lätt att man bara håller sej hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0