No blogging

Nu fick jag inte bloggat på hela dagen igår..Usch, känns inte bra måste jag säga. Va ju först i sisjön å kollade lite på media markt å bolagret å så, sen åkte jag till mormor å morfar å hämtade den förbaskade cykeln som jag knappt höll på att få med i bilen. Å det skulle vara en ihopfällbar en. VISST!?! Inte när den inte hade vart ihopfälld sen tidigt 70-tal. Men till slut med lite jäklar anamma så fick jag in den i alla fall.
När vi kom hem upptäckte jag att vi hade ett rätt så fullt förråd. Massa skit från dotterns kalas som jag så käckt fick åka å slänga. Sen blev det till å laga lite käk.
Efter det somnade vi gott i min säng till Hål i väggen. Haha!! Grabblaget va ju bäst.

Dottern testar sittpuff på Bolagret
Äter glass på 421
Träffa g.mommo å g.moffa
Hjälper mamma att handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0