Jag e sugen

Har precis slängt i mej ett paket nudlar, jepp jag vet, Helt fantastisk fredagsmiddag :-) Va ska man göra då liksom, orkade inte riktigt laga nått idag å så har jag ju ändå käkat på jobbet. Thai blev det idag så jäkla gott. Kyckling Cocosmjälk röd curry hot basilika, mmmums.
Nu e jag sugen på nått även fast jag nyss ätit, har glass i frysen å kakor i skafferiet men njae inget jag vill ha nu. E mer sugen på salt. En stor godispåse hade nog suttit fint. Iofs så har jag ju lite pepparchips kvar i skafferiet. Kanske skulle slänga i mej dom. 
Det började en film nu på 5:an, The Island. Har sett den förut, den va lite knäpp sådär, men lite bra har jag för mej. L behöver läggas oxå. Får nog sova i mammas säng idag oxå. Hon vill ju aldrig somna i sin egna. Får la se om jag somnar eller om jag får mer vakentid denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0