Förutom allt det ledsna..

..så blev det en liten tur till Allum efter vårat vetrinärbesök. Ååh jag hittar aldrig nått jag vill ha. Jag va ute efter massa grejer på H&M, men nä, då fanns inte dom plaggen som jag ville ha på DEN H&M. Det fanns bara i stan. Så irriterande. Fick i alla fall köpt en jacka, som jag inte är helt 100 på å en orange kofta på Gina Tricot iofs, ett par regnabyxor för L att ha på dagis, ett mörklila nagellack som när jag provade det va fruktansvärt fult. Hur lyckat blev det då. Kände bara att jag va tvungen å shoppa nått nu när jag va så inställd på det. Skit oxå.
Efter Allum blev det i alla fall middag hos mamma å sen hem för att kolla på Idol. Äntligen är det igång igen. :-)

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0