Skor som inte kostar skjortan.

Var ju på shopping i onsdags, å äntligen fick jag hittat mej ett par pumps. Har aldrig riktigt hittat några som jag gillat, men så va jag inne en sväng på H&M å hittade dessa sötnosar för strax under 300:-, Perfekt! Jag har ingen lust att lägga massa dyra pengar på ett par sådana skor.




Så hittade jag denna söta klänningen på GT, som såg jäkligt ful å tråkig ut på galgen, men så tänkte jag att, Äh, fula kläder e ju ofta mkt snyggare på. Mycket riktigt!!



Köpte även ett par svarta shorts, en svart jeanskjol, en gosig lång kofta, ett par nya svarta tights då det va hål i mina andra. Jaja!! Mkt nöjd va jag med min shopping i alla fall.

Ha'de gött!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint med rosett :)

2008-10-25 @ 09:33:21
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: carro

tjusiga skor, köpte ett par för två veckor sedan. är väldigt nöjd!:)

2008-10-29 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0