Låter helt knas, men är så spännande.



Jag pratar ju såklart om Heroes. Flygande killar en läkande tjej, en kan gå genom väggar å en kan göra precis allt som hon ser andra göra. Låter ju en aning vrickat, men jisses sicken spännande serie. Fattar inte hur man inte kunde fastna för den när den började sändas.  Jag e i alla fall fast. Varje torsdag (numera) så sittar jag som fastkilad i soffan. Å det gällde ju även idag. Eller igår kanske man ska säga. Klockan e ju över midnatt nu.
Maria va här ikväll å vi kollade på Heroes tillsammans, käkade lite goa toast å efter det så dippade vi gurka i tzaziki. Det e såå himla gott. Skulle kunna sitta å möla i mej hur mycket som helst. Nu ska jag gå å lägga mej så vi hörs imon.

Faan va jag längtar till december. På tal om nått helt annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0