Mysigt med VAB

HortonDottern e fortfarande inte bra. Hon har haft feber hela helgen å idag har tempen vart som en bergochdalbana ungefär. Jag bestämde i alla fall att hon får vara hemma idag å imon. Hon e rosslig som tusan oxå å alldeles hes stackarn. Vi hyrde film igår jag å hon, Horton såg vi. Så söt! Den hadlade om en elefant som hittade ett litet korn på en blomma som innehöll en hel värld där det bodde vem-folk. Ingen i hans närhet trodde på honom, men han gjorde allt för att skydda detta lilla kornet.Så söt så söt.

ChokladmuffinsEfter filmen så bakade vi supergoda Chokladmuffins, plötsligt blev jag bara så sugen. Hackade mörk blockchoklad å blandade i å gud så gott det blev. Tog receptet från min gamla Hemkunskapsbok. Den e himla käck den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0