Slappar-söndag.

Fick sova ganska länge imorse faktiskt. L väckte mej vid 09.20 med att säga "Äta frukost, mamma!" Hehe, hon e så go. Jag satte i alla fall på barnkanalen (Tack gode gud för den kanalen) till henne å fick ligga kvar ytterligare en stund, weii!!
Till slut gick vi i alla fall upp. Lite senare ringde L's kusin å frågade om hon inte fick komma över å leka. Klart hon fick det, kanon då jag fick tid över att vara lite duktig å tvätta å så. Annars har det faktiskt vart rätt slappt här hemma idag.

Dottern & Systerdottern

Nu sitter jag här själv i mitt lugn å lillan sover så gott, i mammas å pappa säng dock. Men det e mysigt.
Hål i väggen e på tv nu å det e ju helt stört. Haha!! Sen kommer Starsky & Hutch, har inte sett den så det kan la bli lite käckt. Måste nog göra mej nått att äta snart oxå, min mage kurrar som bara den. Lite pasta med gott till får det bli. Tjo!!


Kommentarer
Postat av: Julia

ja det är gott :) njae receptet har jag nog sett nånstans innan, minns inte. Har gjort många olika varianter på den tex större sats med maränger och hallon i istället osv..

2008-11-03 @ 22:41:44
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0