Gratis fotobok+ beslutsångest

Jag är med i nått som heter Buzzador. Där får man vara med i olika kampanjer å testa olika produkter å tjänster helt gratis..Just nu är jag med i två kampanjer, där den ena är att testa "One Tuch" luftfräschare som man trycker på en gång å så luktar det gott på t.ex toaletten. Den andra kampanjen är att jag får göra en egen fotobok på nätet som jag sen får hem i brevlådan. Bara att jag har såå himla svårt för att bestämma mej för vilka foton som ska vara med. Jag har ju lätt över 10000 bilder på min lilla 2-åriga prinsessa. Att välja ut några få av dom är väldigt svårt. Jaja, får lägga på en rem nu. Ska ju skicka in rapporten i slutet på månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0