Dagens

Igår efter jobbet åkte först först å hämtade lillan hos farmor, sen svände jag in en liten stund hos mina föräldrar för att hämta en skrivare som en go gubbe (vän till föräldrarna å familjen) hade fixat så snällt till mej. Sååå himla snällt verkligen. Jag hade faktiskt Fotoskrivare på årets önskelista så nu kan jag stryka den punkten. En superfin HP Photosmart 8150. Tack Lillen!!
Danni kom oxå dit en liten stund å efter det tog jag lillan under armen å hoppade in i bilen för att köra ca 150 meter eller vad det kan vara ner till mitt hus. Vi satt å spanade lite på nätet å så va det ju CSI å så.

Denna dagen hade jag absolut inga planer för, det enda som stog på dagordningen va att jag skulle hämta lillan efter jobbet å sen kolla DHW of course. Va lite sugen på att köpa mej en färg till håret, men när jag stog där i kassan på coop så såg jag att SHIT det är en 3:a på hållbarheten å färgning vill jag absolut inte ha. Jag använder bara intensivtoning. Det är ju såå mkt skonsammare. Sen så va jag ju lite stressad då på lunchen så jag hade inte tid att vela med å hitta en ny så jag åkte dite efter jobbet igen. Har nämligen fått en mindre läcker utväxtrand, sånt är så irriterande. Speciellt när ens egna hårfärg har en lätt gråaktig ton i jämförelse med den påfärgade. I alla fall så va alla färger permanenta så jag fick skita i det helt. Däremot så fick jag med mej 3 hyacinter å en amaryllis..Ja då e julen bannemej när.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0