So cold..

Idag e det riktigt kallt ute. Termometern visar -5 grader, brrr. Men det e ju så fint hur frosten biter sej fast i varje gren å strå. Då å då kikar solen fram oxå å kaster sina strålar på marken så det glittrar fint. Av någon konstig anledning så känns det mycket kallare när det är sisådär -0 till -2 grader tycker jag. Va ute å hämtade posten förut i bara mjukisbyxor å tröja å tyckte inte att det kändes så värst svinkallt i alla fall. Va ju iofs inte ute nån längre stund men ändå.

Idag ska jag te frissan, om ganska exakt en timma har jag tid..Ska väl egentligen inte göra nått jättespännande, bara lite kortare. Tycker det har blivit alldeles för långt där bak. Färgade ju håret häromdan oxå, vet inte om jag sa det men det blev jäkligt snyggt, passar bättre till denhär frisyren. Casting Créme gloss Nummer 400 Brun, väääldigt läcker färg faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0