Skumma SMS

Hmm, har flera ggr nu det senaste fått sms från nått som mobilspelstjosan, med länkar å priser å tips på olika mobilspel å så. I messet stog det även att om jag inte vill ha fler sms så skulle jag skicka ett stopp-sms osv. Detta gjorde jag aldrig då jag inte ville behöva betala pengar för att slippa få reklam. Idag började jag fundera lite över varför jag får dessa sms. Lyckades tillslut hitta en hemsida på nätet som såg allmänt B ut. Där stog det att medlemsskapet kostar 30:- i veckan och att man kunde skicka detta sms:et för att säga upp sin prenumeration. VA??? Jag ringde då till deras kundtjänst och frågade va fan det va frågan om, varpå hon säger att jag har registrerat mej via wapen på min mobil. Öööh, jag wappar aldrig ens. Så jag frågade henne hur länge jag hade legat å betalat dessa 30:-/v, "sedan den 4/10" svarade hon. Herregud, detta är inte klokt. Hon skulle i alla fall skicka en förfrågan om återbetalning till deras ekonomitant. Hoppas verkligen att det går igenom. Annars vette f*n vad jag tar mej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0